طالع‌بینی کنکور!!! فصل بهار

بسیاری از ایرانی‌ها فکر می‌کنند کنکور پدیده‌ایست ایرانی که در سال‌های اخیر به وجود آمده و بکار گرفته شده است. این در حالیست که یافته‌های باستان‌شناسی نشان می‌دهد کنکور در هزاران سال پیش وجود داشته و حتی آنقدر رونق داشته که برای آن کتاب‌های طالع‌بینی گوناگونی نیز نوشته شده است. طالع‌بینی کنکور زیر توسط پروفسور میم فه بر اساس تطبیق آن کتاب‌ها با شرایط امروز کنکوری‌های ایران و بر اساس ماه‌های شمسی تنظیم شده است:  :))

 

متولدین فروردین:

متولدین این ماه در زدن تست‌های علوم انسانی تبحر دارند و می توانند تعداد ۹۰ تست را در کمتر از ده دقیقه پرکنند. اگر متولد این ماه هستید از سرعت خود کم کنید و بیشتر دقت کنید. آیا فکر می‌کنید جلسه‌ی کنکور مسابقه‌ی اسب‌دوانی‌ست؟ ضمنا بد نیست بدانید رکورد نمره‌ی منفی ۳۰ مال یک فروردینی است!

 

متولدین اردیبهشت:

یک اردیبهشتی استعداد خاصی در پاسخ دادن به تست‌های ریاضی دارد به شرط آنکه خوب درس خوانده باشد. در طالع‌بینی یونانی کنکور (کونکوروس هیفایسوس) به متولدین این ماه توصیه شده بود که به یاد داشته باشند مثلث سه ضلع دارد و اگر نمی‌توانند این فرمول را یاد بگیرند از شرکت در کنکور ریاضی صرف‌نظر کرده و با توجه به ضریب هوشی‌شان در رشته هنر کنکور دهند.

 

متولدین خرداد:

خردادی‌ها در طالعشان نوشته است الکی زور نزنند که در کنکور موفق نمی‌شوند. اما اگر راستکی زور بزنند حتما موفق می‌شوند.

 

 

موفق و سربلند باشید

نویسنده : نفیسه ایرانی (مدرس و مشاور روش های مطالعه خلاق در کنکور و موفقیت تحصیلی)

کپی از این مطلب همراه با ذکر منبع، بلا مانع است.

تیم آموزش، مشاوره و برنامه ریزی فرا ایده؛ یادینگ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست